Gravity-post 04.07.14

Det er den 4. juli, og i anledning af amerikanernes Uafhængighedsdag er Gravity-posten et festfyrværkeri af gode tips og tricks. Du kan læse vores bud på, hvorfor nogle mennesker, brands og virksomheder er mere tiltrækkende endnu andre. Se også, hvordan statusopdateringer på Facebook påvirker dit humør, og hvordan du får mere ud af dit annoncebudget. God fornøjelse og god weekend!

 

Sådan bliver du tiltrækkende – på 2 min. og 25 sek.

Hvorfor er nogle mennesker, brands og virksomheder mere tiltrækkende end andre? Det er der en lov og en formel for. Se filmen, Amplifying Attraction, om Den Kommunikative Tyngdelov, opdag hemmeligheden og mærk tiltrækningen.

 

 

Få svaret herfacebook

 

 

3 tips: Få mere ud af din Facebook-annoncering

Facebook kan være en af de markedsføringskanaler med bedst ROI (return on investment) Her er 3 gode råd til, hvordan du optimerer dine annoncer på Facebook.

Skermbillede 2014-07-03 kl. 20.27.35

 

 

Lader du Facebook-opdateringer påvirke dit humør?

Det er netop kommet frem at Facebook har manipuleret med indholdet hos 689.003 brugere. Du kan læse om eksperimentet, og hvordan brugere påvirkes af hinandens humør.

Skermbillede 2014-07-03 kl. 23.27.5

 

 

Verdens første hjemmeside

Ikea har bygget noget nyt. Denne gang har de bygget en hjemmeside på Instagram. God og utraditionel måde at sammenkoble owned media og earned media.

 

 

Tak, fordi du læste med

God weekend, vi håber den bliver festlig.
Gravity holder i øvrigt sommerferielukket i ugerne 29 og 30. God weekend.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
*