Gravity-post 15.08.14

Gravity-posten er tilbage fra sommerferie. Vi har, som altid samlet en masse godter fra ugen der gik. Du kan bl.a. se, hvordan du forstærker din tiltrækning og hvilke brands der er mest tiltrækkende i Danmark netop nu. God læselyst.

Formlen for tiltrækning

Ved du hvorfor nogle er mere tiltrækkende end andre? Hvis spørgsmålet sender dine tanker i en smålummer retning, så kom lige tilbage på sporet. For det handler ikke kun om mennesker. Det handler også om brands og virksomheder. Se filmen om tiltrækningskraft og Den Kommunikative Tyngdelov – så ved du, hvad vi mener.

 

 

Vil du have folk til at fortælle deres venner om din virksomhed?

Ny forskning viser, at word-of-mouth markedsføring er vokset eksponentielt sociale medier. Samme forskning viser, at 76 % af alle Brands hverken bliver omtalt positiv eller negativt på internettet og sociale medier. I denne artikel vil du opdage, hvordan du kan opmuntre de 76 % til at være positive og få dem til at fortælle deres venner om dig og dit brand. 

3businessopportunities

 

Kendskabsgrad contra tiltrækningsgrad

Hvad har Maren i kæret, Mogens Camre og Brøndby med hinanden at gøre? Find svaret her og lær, hvordan effekten af din kommunikation kan måles på din tiltrækningsgrad.megafoner2

 

Hvilke Brands og Facebook-pages er mest populære i Danmark netop nu?

Whale er en simpel real-time liste over de 100 mest omtalte Facebook Pages i Danmark og de 100 mest omtalte Page posts. Se listerne her og se, hvilke der er mest tiltrækkende.

top100brandsfacebook

 

Top 5 online marketing misforståelser

Dem findes der mange af. Har man urealistiske forventninger eller manglende forståelse for, hvad der kræves for at positionere sig for at få succes, er man sikkerat spilde både tid og penge. Læs her top 5 online markedsføring myter og misforståelser, og undgå at begå dem.

true.false

 

God weekend

Vi er tilbage igen i næste uge med flere gode tips og tricks.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
*