Gravity-post 23.05.14

Så er det fredag, og vi har en frisk Gravity-post, blandet med en portion  “Ugen der gik”. Velbekomme og go’ weekend!

Lær af eksperterne

  Social Media Marketing Tips fra digitale marketingfolk hos nogle af verdens største brands.

SoMe wisdom

 

 

 

Du siger det, der bliver hørt – Husk at kommunikere på modtagers præmisser

I denne søde eksamenstid, hvor svedige håndflader bliver afløst af studenthuer og nye veje ud i fremtiden, har vi gravet Søren Schnedlers snart 2 år gamle dimissionstale frem af gemmerne. Den blev holdt på Kolding Teater foran 800 IBC-dimittender og deres familier i 2011. Den holder stadig.

projector_screen

 

 

Hvordan klarer du dig i forhold til dit netværk?

LinkedIn har måske fundet en metode til at gøre brugerne endnu mere afhængig af deres sociale netværk. På LinkedIn kan du ikke bare se, hvor mange der besøger din profil, men også hvor populær du er i forhold til dit netværk. Se her hvordan.

Linkedinrank

 

 

Strategi er ikke første skridt – Wonder Why?

Spekulerer du også på, hvorfor nogle virksomheder og ledere er i stand til at inspirere, og andre ikke er? Hvis du er i stand til at lede og inspirere kan du få følgere i tykt og tyndt. Men før du lægger en strategi uanset om det er for dig selv eller din virksomhed – er du nødt til at definere dit “Center of Gravity” – Wonder Why?

 

spoergsmalstegn

 

5 svære spørgsmål, content-marketingfolk skal kunne besvare

Før du kaster dig ud i content marketing på sociale medier, skal du kunne besvare disse 5 spørgsmål.?youneedtoask'

 

Det var alt for i dag og for denne uge

Tak, fordi at du læste med. God weekend.

2014-05-23-citater_DollyParton

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
*