Gravity-post om at finde sit formål, god content og en masse tips & tricks

I denne uges Gravity-post sender vi dig i udbrud og giver dig styrke til at holde kadencen. Du kan bl.a. læse om ændringer på LinkedIn, om at finde sit formål og om tips & tricks til godt content. God fornøjelse.

 

Har du problemer med at holde trit med alle de seneste ændringer på de sociale medier?

Gravity hjælper dig. Her får du det forkromede overblik over alle ændringerne på bl.a. LinkedIn, Twitter, Pinterest og Facebook.

state.of.sm

 

 

Fuck, jeg har ikke noget formål!

Dit formål er dit indre kompas, der hjælper dig med at navigere og holde kursen. Derfor kan det være en rigtig god idé at kende sit formål og bruge det bevidst. Læs om Carsten Borchs overvejelser, da Søren Schnedler udfordrede ham: Hvad er DIT formål, Carsten?

undrende_mand

 

5 værdifulde tips til en successful social medie-kampagne

Har du brug for tips til en effektiv social medie-kampagne, der engagerer dit publikum, så se med her.
5.tips.for.sm.campagn

 

 

Hvad er godt indhold?

Godt indhold bør altid være … Her kan du læse om de 4 krav til godt indhold.

xcontent_marketing_1.jpg,qitok=VnkeYp8h.pagespeed.ic.3Yo3kGAAsw

 

God Weekend

Du kan også følge os på Twitter, hvor vi med #TalkingGravity diskuterer Den Kommunikative Tyngdelov, sociale medier, kommunikation, online marketing og meget mere fra vores hverdag.

Tak, fordi du læste med!

 

 

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
*