Gravity-post om at være tiltrækkende, tiltrække de rigtige og om at flytte – i mere end én forstand

Gravity-post er klar. Start weekenden med at læse om at være tiltrækkende, tiltrække de rigtige og om at flytte – i mere end én forstand. God weekend.

 

Når bureauet flytter kunden – og omvendt

Hos Gravity udvikler vi virksomheder – og de mennesker, der arbejder i dem – via kommunikation. Vi hjælper med at finde meningen med deres brand og med at få det til at give mening for andre. Ofte fører udviklingen ligefrem til en transformation af kundens forretning. Og nogle gange er det også med til at udvikle og transformere os. læs historien om opgaven, der flyttede kunden – og os.

FullSizeRender-1

 

 

Tillid er tiltrækkende

social-ikoner

 

Kommunikation til salg

Traditionelle reklamebureauer udfases, kommunikationshuse stiftes, og et hav af nye selvstændige kommunikationskonsulenter ser dagens lys. Reklamebranchen implementer sig selv i forretningsverdenens resterende brancher, og det sender ord og begreber som content marketing, Adwords og LinkedIn-strategi ind på ledelsesgangene verden over. Gode pointer af Peter Schnedler.

Skermbillede 2014-09-25 kl. 20.36.4

 

Sådan får du dit indhold til at tiltrække den rigtige målgruppe på det rigtige tidspunkt

Dit publikum træffer beslutninger og foretager handler, når de er klar. Og det er ikke altid, når du vil have dem til det. De køber, når de er klar til det. Og de vil helt sikkert ikke læse din nyeste artikel, bare fordi du offentliggjorde den. Det skal være den rigtige person, og det rigtige indhold, på det rigtige tidspunkt. Se her, hvordan du får den rigtige person til at læse det rigtige indhold på det det rigtige tidspunkt.

Skermbillede 2014-09-25 kl. 19.49.09

 

 

Store flyttedag

Gravity holder flyttedag i dag den 26. september. Vi er klar på den nye adresse Bramdrupskovvej 20A, 6000 Kolding og på mailen mandag den 29. september.

God weekend

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
*