Gravity-post om Trustpilot og tips & tricks til twitter, blogging og involvering

Det er fredag og tid til Gravity-post. Du må hellere læse det hele, for i bunden er der nogle geniale tricks til, hvordan du kan involvere dit publikum på sociale medier.

Trustpilot – Højt af (f)lyve …

Trustpilot har fløjet langt højere, end vingerne kunne bære. Anmeldersiden tilbyder sine virksomhedskunder en app, der er designet til at snyde forbrugerne ved at sortere de dårlige anmeldelser fra. Med det er Trustpilot på direkte dødskurs. Læs gravskriften her!

trustpilot

 

Ved du, hvor mange der ser dine tweets?

Twitter har åbnet Twitter Analytics for alle brugere. Her kan du teste og se, hvilke af dine tweets, der perfomer bedst, giver flest indtryk og er mest engagerende.

Twitter.Analytics

 

 

Problemer med at fylde content-kalenderen op – så se her

26 tips og tricks til kreative, sjove og utraditionelle ideer til din content-kalender.

26creativecontent

 

 

De 3 vigtigste ingredienser i en uimodståelige blog

En god blog bør være grundstammen i en content marketingstrategi. Her er tre forslag til, hvordan du skaber en blog, som folk vil besøge igen og igen.

Skermbillede 2014-08-29 kl. 11.02.58

 

 

Hvordan involverer du dit publikum bedst på sociale medier?

Det er ikke nok at dele citater, sjove billeder eller links for at skabe engagement. For at få succes på sociale medier skal du være langt mere involverende og gå i dialog med dit publikum.
Her er 5 tips, til hvordan du skaber dialog og bliver mere tiltrækkende.

engagement

 

 

Nyd weekenden, vi ses snart igen

Tak, fordi du læste med. Vi har mere at dele med dig igen i næste uge. God weekend.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
*